Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Thylane Léna-Rose Blondeau.

Een 10 jarig model, genaamd Thylane Léna-Rose Blondeau. Is dit nornaal?

Thylane Léna-Rose Blondeau is geboren in 2001. Dat betekent dat dit Franse meisje nog maar tien jaar is en nog niet aan de puberteit geroken heeft. Ze wordt inmiddels al vergeleken met Brigitte Bardot en Lara Stone, allebei dames met een prachtig gezicht, maar ook met mooie rondingen. Ze heeft de perfecte ogen, jaloersmakend volle lippen, nu al meterslange benen en het rommelige ‘je nes ais quoi-haar’. Maar dat heeft ze op haar vijftiende waarschijnlijk ook nog, een iets gangbaardere leeftijd voor een model vind ik..
Hieronder volgen een paar foto's.

Wat is jullie mening hierover? Moet ze dit werk blijven doen, of gaat dit een beetje te ver? Graag reacties! Liefs, Sanne



4 opmerkingen:

  1. Nou als ik heel eerlijk mag zijn,
    ik vind het wel iets te ver gaan als ze elke dag moet poseren.. Kinderen horen buiten te spelen en niet te poseren :)

    Leuk blog by the way!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stuk - other side of the fashion world.

    En het allerbeste is nog: www.gosupermodel.nl heeft dit stuk van haar (:

    Je kan super goed schrijven - duhh daarom kopieert die site het :D

    xx Myke jwz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel knap eigenlijk.
    Ik bedoel als ze dit niet zou willen had ze het echt niet gedaan denk ik hoor!!!!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft ze nouw geen topje aan op die tweede foto?
    Dat vind ik wel raar. Gelukkig heeft ze d'r haar : P

    BeantwoordenVerwijderen